Чому ми створили цю програму?

Питання, які хвилюють підприємців, директорів і менеджерів у сфері маркетингу завжди одні й ті ж:

  • як залучати й утримувати клієнтів;
  • як заробляти більше грошей;
  • як виділитися з натовпу.

Питання залишаються колишніми, а відповіді на них змінюються, тому що змінюється середовище, в якому працює бізнес, з'являються нові виклики і нові ризики, у споживачів формуються нові запити.

 Ті інструменти маркетингу, які ще вчора працювали бездоганно, стають неефективними або втрачають свою актуальність.

Для кого створено програму?         

  • Для тих, хто несе відповідальність за ефективність і результативність маркетингу в компанії;
  • Для тих, кому набридло марно витрачати час та гроші на невдалі маркетингові проекти;
  • Для тих, хто хоче отримати більш ефективні інструменти створення цінності для клієнтів і вашого бізнесу.

Програма Executive Development «Маркетинг. Орієнтація на клієнта» дозволяє стартапрерам, підприємцям, керівникам маркетингових служб і департаментів адаптуватися до змін, що відбуваються, вивчаючи кращі методи, новітні стратегії і тактики маркетингу для підтримки конкурентної переваги в довгостроковій перспективі.

Чого Ви навчитеся?

  • не витрачати час на ідеї, які не працюють;
  • розробляти, тестувати Value proposition і пропонувати те, що потрібно споживачеві;
  • відноситься до маркетингу як до інвестицій, а не витрат;
  • планувати та контролювати маркетингові проекти;
  • використовувати гнучкі підходи в управлінні маркетингом;
  • оцінювати результативність маркетингу за допомогою вимірювальних показників.

Ключові відмінності:

Програма Executive Development «Маркетинг. Орієнтація на клієнта» зосереджена не на "баченні», а на практичному використанні новітніх маркетингових інструментів, не на минулому, а на майбутньому - лідерстві на основі цінностей і інноваційному маркетинговому мисленні.

Програма курсу:

Ви оновлюєте свої знання, опановуєте новими навичками, вивчаючи і практикуючи в наступних дисциплінах:

1.Бізнес-модель компанії і актуальні показники ефективності маркетингу.
2. Визначення цільового ринку, формулювання і тестування value proposition
3. Комунікації з ключовими клієнтами
4. MVP-концепція і створення продуктів чудової якості
5. Бренд-білдінг
6. Проектний підхід в управлінні маркетингом
7. Agile - технології в маркетингу
8. Нейроменеджмент і прийняття управлінських рішень
9. Управління змінами
10. Вирішення конфліктів і лідерські компетенції

Вртість програми: 18 800 грн.
Термін навчання: 2,5 місяці.
Заняття відбуваються по суботах з 10.00 до 18.00 з перервою на обід та двома кофе-брейками.

Місце проведення: Університет КРОК, вул. Лагерна 30/32.

Всі новини