Маркетинговий мікс

Вартість навчання
900 грн.
Заявка на навчання

Мета:

  • показати єдність маркетингового міксу та маркетингової стратегії;
  • освоїти навички проектування елементів маркетингового міксу;
  • освоїти методику аналізу комплексу маркетингу.

Цільова аудиторія: 

  • ТОП-менеджери, керівники підрозділів, зацікавлені в підвищенні віддачі від маркетингових інвестицій;
  • маркетологи, бренд-менеджери, які завжди хочуть бути затребуваними у своїх компаніях.

Програма навчання

Тема 1. Маркетинговий мікс за Нейлом Борденом.
Тема 2. Класичний маркетинговий мікс.
Тема 3. Адаптація класичного маркетингового міксу до сучасних умов.
Тема 4. Товарна політика підприємства.
Тема 5. Цінова політика компанії.
Тема 6. Політика товароруху.
Тема 7. Політика просування.

Викладачі

 

Тамара Дзюба

МВА SIC. Маркетер, 20 років досвіду керівництва маркетинговими підрозділами в компаніях і консультування бізнесу. Особистий досвід виведення нових продуктів на ринок, побудови дилерської мережі, проектування брендів, планування та проведення маркетингових досліджень. Керівник Центру маркетингової підтримки "МаФін". Область експертизи: стратегічні маркетингові рішення. Автор програми «Технології ціннісного маркетингу», «Маркетинговий спецназ. Марш-кидок», «Мистецтво вражаючої презентації» та ін. Досвід викладання маркетингових дисциплін – 7 років.

 

 

Ви отримаєте

Досвід колег,
нові бізнес-контакти

Навчальні матеріали

Документ
про закінчення курсів

Електронні матеріали

Оголошується набір на курси

Залишились питання?

Телефонуйте!

(044) 453-20-89

(044) 455-57-12 (внутр. 265)

 

Надсилайте запитання:
dpk@krok.edu.ua

або напишіть на сторiнцi

зворотнього зв’язку