Основні етапи створення та просування бренду

Вартість навчання
1000 грн.
Заявка на навчання

Мета:

  • розглянути сучасні методики побудови брендів;
  • вивчити процес створення бренду і етапи брендбілдінгу;
  • освоїти методику аналізу комерційної ефективності бренду;
  • виконати практичне завдання з побудови бренду.

Цільова аудиторія: 

  • бренд-менеджери та фахівці з брендингу;
  • маркетологи та фахівці з маркетингу;
  • директори з маркетингу та керівники відділу маркетингу.

Програма навчання

Тема 1. Сучасні тенденції розвитку брендингу в ринкових умовах.
Тема 2. Моделі брендингу.
Тема 3. Західний і східний підходи до створення бренду.
Тема 4. Етапи створення бренду.
Тема 5. Комерційна ефективність бренду.
Тема 6. Канали комунікації бренду й аудиторії.

Викладачі

 

Тамара Дзюба

МВА SIC. Маркетер, 20 років досвіду керівництва маркетинговими підрозділами в компаніях і консультування бізнесу. Особистий досвід виведення нових продуктів на ринок, побудови дилерської мережі, проектування брендів, планування та проведення маркетингових досліджень. Керівник Центру маркетингової підтримки "МаФін". Область експертизи: стратегічні маркетингові рішення. Автор програми «Технології ціннісного маркетингу», «Маркетинговий спецназ. Марш-кидок», «Мистецтво вражаючої презентації» та ін. Досвід викладання маркетингових дисциплін – 7 років.

 

 

Ви отримаєте

Досвід колег,
нові бізнес-контакти

Навчальні матеріали

Документ
про закінчення курсів

Електронні матеріали

Оголошується набір на курси

Залишились питання?

Телефонуйте!

(044) 453-20-89

(044) 455-57-12 (внутр. 265)

 

Надсилайте запитання:
dpk@krok.edu.ua

або напишіть на сторiнцi

зворотнього зв’язку