Стратегічний та конкурентний аналіз в маркетингу

Вартість навчання
800 грн.
Заявка на навчання

Мета:

  • розглянути взаємозв'язки аналізу зі стратегією і конкурентною інформацією;
  • зрозуміти пастки аналізу;
  • опанувати методики та засоби конкурентного аналізу в бізнесі.

Цільова аудиторія: 

  • ТОП-менеджери, керівники підрозділів маркетингу та стратегічного планування, які розробляють стратегію підприємства;
  • співробітники маркетингових і збутових підрозділів компанії.

Програма навчання

Тема 1. Стратегія і процес збору конкурентної інформації.
Тема 2. Портфельний аналіз.
Тема 3. Галузевий аналіз.
Тема 4. Аналіз стратегічних груп.
Тема 5. Аналіз функціональних можливостей і ресурсів компанії.
Тема 6. Аналіз вектору зростання.

Викладачі

 

Тамара Дзюба

МВА SIC. Маркетер, 20 років досвіду керівництва маркетинговими підрозділами в компаніях і консультування бізнесу. Особистий досвід виведення нових продуктів на ринок, побудови дилерської мережі, проектування брендів, планування та проведення маркетингових досліджень. Керівник Центру маркетингової підтримки "МаФін". Область експертизи: стратегічні маркетингові рішення. Автор програми «Технології ціннісного маркетингу», «Маркетинговий спецназ. Марш-кидок», «Мистецтво вражаючої презентації» та ін. Досвід викладання маркетингових дисциплін – 7 років.

 

 

Ви отримаєте

Досвід колег,
нові бізнес-контакти

Навчальні матеріали

Документ
про закінчення курсів

Електронні матеріали

Оголошується набір на курси

Залишились питання?

Телефонуйте!

(044) 453-20-89

(044) 455-57-12 (внутр. 265)

 

Надсилайте запитання:
dpk@krok.edu.ua

або напишіть на сторiнцi

зворотнього зв’язку