Техніка ведення переговорів та збуту

Вартість навчання
1 400 грн.
Заявка на навчання

Мета:

  • освоєння навичок виявлення та розвитку потреб клієнта, що призводять до покупки ваших продуктів і послуг;
  • отримання уяви про власний стиль продажу та розробка власного плану вдосконалення навичок;
  • отримання інструментів управління вашими продажами.

Цільова аудиторія: 

  • бренд-менеджери та фахівці з брендінгу;
  • маркетологи та фахівці з маркетингу;
  • директори з маркетингу та керівники відділу маркетингу.

Програма навчання

Тема 1. Загальна концепція продажів: особливості, основні поняття, результати досліджень, кращі світові практики продавців в продажах.
Тема 2. Основний інструмент розвитку навички - аналіз поведінки: що це таке, як можна об'єктивно виміряти успішність продавця.
Тема 3. Розуміння свого стилю продажів - як виміряти, як порівняти, як знайти найбільш ефективні зони росту.
Тема 4. Що таке потреби клієнта, які вони бувають і як впливають на успіх в продажах.
Тема 5. Початок зустрічі: як почати, щоб зустріч відбулася і була ефективною - техніки і досвід успішних продавців.
Тема 6. Модель розвитку потреб: тонкощі застосування, відпрацювання навичок на бізнесі учасників.
Тема 7. Заперечення: звідки вони беруться, техніки відпрацювання.
Тема 8. Завершення зустрічі: Чому не працюють техніки закриття.

Викладачі

 

Євген Павлічер

Підприємець, бізнес-тренер, викладач МВА, бізнес-консультант. Підприємець з багаторічним досвідом роботи. Фахівець з питань заснування виробничих і торгових компаній з нуля, ведення високоефективних переговорів і продажів. Володіє інструментарієм роботи в кризових умовах. Виводить підприємства на високі показники KPI.

 

 

Ви отримаєте

Досвід колег,
нові бізнес-контакти

Навчальні матеріали

Документ
про закінчення курсів

Електронні матеріали

Оголошується набір на курси

Залишились питання?

Телефонуйте!

(044) 453-20-89

(044) 455-57-12 (внутр. 265)

 

Надсилайте запитання:
dpk@krok.edu.ua

або напишіть на сторiнцi

зворотнього зв’язку