Кризові комунікації та маркетингові війни

Вартість навчання
1 120 грн.
Заявка на навчання

Цілі:

  • підтримати підприємців-початківців;
  • навчити оцінювати потенціал бізнес-ідей;
  • підготувати до презентації бізнес-проекту інвестору;
  • освоїти маркетингові інструменти просування бізнесу;
  • розробити план дій з розвитку бізнесу в нестабільній ситуації;
  • навчити перемагати в маркетингових війнах.

Цільова аудиторія: 

  • Люди підприємливі люди, які планують відкрити свій бізнес і які роблять в у ньому перші кроки;
  • власники бізнесу та керівники відділів, які готують новий продукт або послугу.

Програма навчання

Кризові комунікації.

Тема 1. Криза репутації та криза довіри: визначення, причини, наслідки. 
Тема 2. Бізнес-комунікації під час кризи.
Тема 3. Місце Media Relations в кризі: сутність, принципи, практичні рекомендації. 

Маркетингові війни.

Тема 1. Маркетингова війна: хто лідирує?
Тема 2. Перемога у війні маркетингу, або помри як лузер.
Тема 3. Вибираємо Обираємо стратегію: оборона, атака, фланговий удар і партизанські дії. 

Викладачі

 

Денис Кислов

Кандидат політичних наук, викладач, бізнес-тренер. Автор і співавтор понад 40 наукових публікацій та методичних розробок, займається видавничою та журналістською діяльністю. З 15 липня 2011 р. – член-корреспондент Української академії наук. Засновник Міжнародного бюро корпоративного аналізу та консалтингу, за спиною якого –- допомога в організації десятка стартапів з 2007 року. Фахівець у галузі реклами, маркетингових комунікацій, бренд-менеджменту, PR-текстів, політичної безпеки, інформаційної та медіа-безпеки.

 

Графік навчання

 

Пн
19:00 — 21:30
Перерва: 10 хв.
Ср
19:00 — 21:30
Перерва: 10 хв.

 

 

 

Ви отримаєте

Досвід колег,
нові бізнес-контакти

Навчальні матеріали

Документ
про закінчення курсів

Електронні матеріали

Оголошується набір на курси

Залишились питання?

Телефонуйте!

(044) 453-20-89

(044) 455-57-12 (внутр. 265)

 

Надсилайте запитання:
dpk@krok.edu.ua

або напишіть на сторiнцi

зворотнього зв’язку