Управління клієнтським досвідом (СЕМ)

Вартість навчання
1800 грн.
Заявка на навчання

Мета:

  • дати слухачам набір інструментів для здійснення переходу від забезпечення якості продукції до створення якісно нової системи управління компанією.

Цільова аудиторія: 

  • професіонали у сфері управління якістю продукції, процесів, проектів;
  • маркетологи і професіонали, які працюють над створенням продукту.

Програма навчання

Тема 1. Що таке СЕМ?
Тема 2. 7 кроків покращення СЕМ.
Тема 3. Інструменти СЕМ.

Графік навчання

 

Пн
19:00 — 21:30
Перерва: 10 хв.
Ср
19:00 — 21:30
Перерва: 10 хв.

 

 

Викладачі

 

Ірина Кравцова

Керівник проектів з удосконалення процесів, поліпшення якості проектів і продукції. Понад 15 років застосування на практиці методів сучасного менеджменту в українських компаніях різного масштабу (від приватних підприємців до підприємств з іноземними інвестиціями) на позиціях від менеджера до директора департаменту. Сертифікований менеджер з якості European Organization for Quality (EOQ). З 2005 року основний напрямок діяльності – бізнес-аналіз та оптимізація бізнес-процесів.

 

 

Ви отримаєте

Досвід колег,
нові бізнес-контакти

Навчальні матеріали

Документ
про закінчення курсів

Електронні матеріали

Оголошується набір на курси

Залишились питання?

Телефонуйте!

(044) 453-20-89

(044) 455-57-12 (внутр. 265)

 

Надсилайте запитання:
dpk@krok.edu.ua

або напишіть на сторiнцi

зворотнього зв’язку