Брендинг і функції бренд-менеджера в компанії

Вартість навчання
1 120 грн.
Заявка на навчання

Мета:

  • визначити поняття «бренд» і чітко відрізняти його від «торгової марки» та інших визначень;
  • розглянути сучасні тенденції розвитку брендингу;
  • зрозуміти загальні принципи створення ієрархії (архітектури) брендів;
  • вивчити фактори успішності брендів.

Цільова аудиторія: 

  • Бренд-менеджери та фахівці з брендингу.
  • Маркетологи та фахівці з маркетингу.
  • Директори з маркетингу та керівники відділу маркетингу.

Програма навчання

Тема 1. Сучасні тенденції розвитку брендингу в ринкових умовах.
Тема 2. Західний та східний підходи до створення бренду.
Тема 3. Архітектури бренду.
Тема 3. Створення маркетингової стратегії.
Тема 4. Основні показники розвитку бренду.
Тема 5. Завдання бренд-менеджера.

Графік навчання

 

Пн
19:00 — 21:30
Перерва: 10 хв.
Ср
19:00 — 21:30
Перерва: 10 хв.

 

 

Викладачі

 

Тамара Дзюба

МВА SIC. Маркетер, 20 років досвіду керівництва маркетинговими підрозділами в компаніях і консультування бізнесу. Особистий досвід виведення нових продуктів на ринок, побудови дилерської мережі, проектування брендів, планування та проведення маркетингових досліджень. Керівник Центру маркетингової підтримки "МаФін". Область експертизи: стратегічні маркетингові рішення. Автор програми «Технології ціннісного маркетингу», «Маркетинговий спецназ. Марш-кидок», «Мистецтво вражаючої презентації» та ін. Досвід викладання маркетингових дисциплін – 7 років.

 

 

Ви отримаєте

Досвід колег,
нові бізнес-контакти

Навчальні матеріали

Документ
про закінчення курсів

Електронні матеріали

Оголошується набір на курси

Залишились питання?

Телефонуйте!

(044) 453-20-89

(044) 455-57-12 (внутр. 265)

 

Надсилайте запитання:
dpk@krok.edu.ua

або напишіть на сторiнцi

зворотнього зв’язку