Функціональний та інструментальний маркетинг

Вартість навчання
1000 грн.
Заявка на навчання

Мета:

  • дати визначення стратегії і тактики маркетингу;
  • визначити кроки зі створення маркетингової стратегії;
  • розглянути цілі і завдання маркетингового міксу на підставі стратегії.

Цільова аудиторія: 

  • керівники маркетингових і збутових підрозділів;
  • бренд-менеджери та фахівці з брендингу;
  • маркетологи та фахівці з маркетингу, яким необхідні нові знання для планування маркетингових активностей.

Програма навчання

Тема 1. Зв'язок функціональної маркетингової стратегії та загальної стратегії компанії.
Тема 2. Етапи розробки функціональної маркетингової стратегії.
Тема 3. Стратегії «блакитного океану».
Тема 4. Ціннісна пропозиція покупцеві. Кращі приклади.
Тема 5. Маркетингові інструменти управління попитом.
Тема 6. Управління асортиментом.
Тема 7. Управління ціноутворенням.
Тема 8. Управління товарорухом.
Тема 9. Управління просуванням.

Графік навчання

 

Пн
19:00 — 21:30
Перерва: 10 хв.
Ср
19:00 — 21:30
Перерва: 10 хв.

 

 

Викладачі

 

Тамара Дзюба

МВА SIC. Маркетер, 20 років досвіду керівництва маркетинговими підрозділами в компаніях і консультування бізнесу. Особистий досвід виведення нових продуктів на ринок, побудови дилерської мережі, проектування брендів, планування та проведення маркетингових досліджень. Керівник Центру маркетингової підтримки "МаФін". Область експертизи: стратегічні маркетингові рішення. Автор програми «Технології ціннісного маркетингу», «Маркетинговий спецназ. Марш-кидок», «Мистецтво вражаючої презентації» та ін. Досвід викладання маркетингових дисциплін – 7 років.

 

 

Ви отримаєте

Досвід колег,
нові бізнес-контакти

Навчальні матеріали

Документ
про закінчення курсів

Електронні матеріали

Оголошується набір на курси

Залишились питання?

Телефонуйте!

(044) 453-20-89

(044) 455-57-12 (внутр. 265)

 

Надсилайте запитання:
dpk@krok.edu.ua

або напишіть на сторiнцi

зворотнього зв’язку