Оцінка ефективності маркетингових активностей

Вартість навчання
720 грн.
Заявка на навчання

Мета:

  • розробити модель оцінки ефективності маркетингових активностей для обраної компанії.

Цільова аудиторія: 

  • фахівці та особи, що бажають поглибити та систематизувати знання з оцінки ефективності маркетингових активностей.

Програма навчання

Тема 1. Маркетингова модель споживчої поведінки.
Тема 2. Нефінансові показники для оцінки маркетингових дій.
Тема 3. Фінансові показники для оцінки маркетингових дій.
Тема 4. Показники оцінки SMM.

Графік навчання

 

Пн
19:00 — 21:30
Перерва: 10 хв.
Ср
19:00 — 21:30
Перерва: 10 хв.

 

 

Викладачі

 

Ярослава Меленівська

Фахівець - практик в області управлінського консалтингу, запрошений викладач BSK, бізнес-тренер, коуч. Розробник авторських учбових курсів у галузі фінансів, контролінгу, інвестиційного менеджменту, управління проектами, маркетингу. Має більш ніж 10-річний досвід роботи на керівних посадах у фінансових секторах нафтотрейдингових і агропромислових холдингів. Займалася реінжинірингом бізнес-процесів, побудовою корпоративних облікових систем, постановкою бюджетного процесу та фінансового планування підприємств, організацією управлінського обліку та контролінгу. Учасник науково-практичних конференцій, автор публікацій у сфері оцінки інвестицій і практики проектного менеджменту.

 

 

Ви отримаєте

Досвід колег,
нові бізнес-контакти

Навчальні матеріали

Документ
про закінчення курсів

Електронні матеріали

Оголошується набір на курси

Залишились питання?

Телефонуйте!

(044) 453-20-89

(044) 455-57-12 (внутр. 265)

 

Надсилайте запитання:
dpk@krok.edu.ua

або напишіть на сторiнцi

зворотнього зв’язку