Поведінка споживачів

Вартість навчання
600 грн.
Заявка на навчання

Мета:

  • розуміти основи купівельного сприйняття;
  • розглянути основи фіксації уваги і запам'ятовування інформації;
  • освоїти основні прийоми управління купівельним сприйняттям.

Цільова аудиторія: 

  • бренд-менеджери та фахівці з брендингу;
  • маркетологи та фахівці з маркетингу, яким необхідні нові знання для планування маркетингових активностей.

Програма навчання

Тема 1. Споживач як основа будь-якого бізнесу.
Тема 2. Споживачі на В2С і В2В ринках. Подібності й відмінності.
Тема 3. Особливості купівельного сприйняття.
Тема 4. Теорія поколінь в маркетингу.
Тема 5. Модель прийняття рішень на В2С і В2В ринку.
Тема 6. Поведінка і прийняття рішень споживачами під час кризи.

Графік навчання

 

Пн
19:00 — 21:30
Перерва: 10 хв.
Ср
19:00 — 21:30
Перерва: 10 хв.

 

 

Викладачі

 

Тамара Дзюба

МВА SIC. Маркетер, 20 років досвіду керівництва маркетинговими підрозділами в компаніях і консультування бізнесу. Особистий досвід виведення нових продуктів на ринок, побудови дилерської мережі, проектування брендів, планування та проведення маркетингових досліджень. Керівник Центру маркетингової підтримки "МаФін". Область експертизи: стратегічні маркетингові рішення. Автор програми «Технології ціннісного маркетингу», «Маркетинговий спецназ. Марш-кидок», «Мистецтво вражаючої презентації» та ін. Досвід викладання маркетингових дисциплін – 7 років.

 

 

Ви отримаєте

Досвід колег,
нові бізнес-контакти

Навчальні матеріали

Документ
про закінчення курсів

Електронні матеріали

Оголошується набір на курси

Залишились питання?

Телефонуйте!

(044) 453-20-89

(044) 455-57-12 (внутр. 265)

 

Надсилайте запитання:
dpk@krok.edu.ua

або напишіть на сторiнцi

зворотнього зв’язку