Психологія реклами

Вартість навчання
1000 грн.
Заявка на навчання

Мета:

  • надати знання та навички у сфері психології реклами;
  • познайомити слухачів з особливостями психології споживачів та впливом навколишнього середовища на їх поведінку;
  • підвищити рівень професійної компетентності слухачів у використанні технологій сучасної психології реклами.

Цільова аудиторія: 

  • менеджери і керівники вищої та середньої ланки;
  • керівники і менеджери відділів маркетингу, реклами і PR;
  • дизайнери, копірайтери;
  • усі, хто зацікавлений у просуванні своїх товарів та послуг.

Програма навчання

Тема 1. Реклама як засіб психологічного впливу. Основні види психологічного впливу в рекламі.
Тема 2. Психологія споживацької поведінки. Соціум як чинник формування споживацької поведінки.
Тема 3. Споживацькі потреби. Цінності як внутрішні чинники споживацької поведінки.
Тема 4. Відчуття та сприймання в рекламі. Засоби привернення уваги в рекламі. Емоції та мислення в рекламній практиці.
Тема 5. Засоби соціально-психологічного впливу в рекламі: переконання, аргументація, навіювання, наслідування, ідентифікація.
Тема 6. Психологія дизайну в рекламі: шрифт, форма, світло. Психологія кольору в рекламі. Особливості сприйняття рекламного тексту.

Графік навчання

 

Пн
19:00 — 21:30
Перерва: 10 хв.
Ср
19:00 — 21:30
Перерва: 10 хв.

 

 

Викладачі

 

Лариса Петрова

МВА «Бізнес-психологія», здобувач наукового ступеня кандидата психологічних наук.

 

 

Ви отримаєте

Досвід колег,
нові бізнес-контакти

Навчальні матеріали

Документ
про закінчення курсів

Електронні матеріали

Оголошується набір на курси

Залишились питання?

Телефонуйте!

(044) 453-20-89

(044) 455-57-12 (внутр. 265)

 

Надсилайте запитання:
dpk@krok.edu.ua

або напишіть на сторiнцi

зворотнього зв’язку