Управління маркетинговими активами

Вартість навчання
1 120 грн.
Заявка на навчання

Мета:

  • дати сучасне бачення маркетингу та його ролі в компанії;
  • розглянути маркетингові джерела вартості компанії;
  • відпрацювати навички використання маркетингових інструментів для управління маркетинговими активами.

Цільова аудиторія: 

  • ТОП-менеджери, керівники підрозділів, які відповідають за виживання і прибутковість бізнесу компанії;
  • маркетологи, бренд-менеджери, яким рамки займаних посад затісні.

Програма навчання

Тема 1. Три типа джерел вартості компанії.
Тема 2. Роль та структура маркетингових нематеріальних активів.
Тема 3. Управління знаннями про ринок.
Тема 3. Створення маркетингової стратегії.
Тема 4. Управління лояльністю клієнтів.
Тема 5. Створення та керування стратегічними взаємовідносинами.
Тема 6. Торгові марки та бренди як джерело вартості компанії.

Розклад занять

 

Пн
19:00 — 21:30
Перерва: 10 хв.
Ср
19:00 — 21:30
Перерва: 10 хв.

 

 

Викладачі

 

Тамара Дзюба

МВА SIC. Маркетер, 20 років досвіду керівництва маркетинговими підрозділами в компаніях і консультування бізнесу. Особистий досвід виведення нових продуктів на ринок, побудови дилерської мережі, проектування брендів, планування та проведення маркетингових досліджень. Керівник Центру маркетингової підтримки "МаФін". Область експертизи: стратегічні маркетингові рішення. Автор програми «Технології ціннісного маркетингу», «Маркетинговий спецназ. Марш-кидок», «Мистецтво вражаючої презентації» та ін. Досвід викладання маркетингових дисциплін – 7 років.

 

 

Ви отримаєте

Досвід колег,
нові бізнес-контакти

Навчальні матеріали

Документ
про закінчення курсів

Електронні матеріали

Оголошується набір на курси

Залишились питання?

Телефонуйте!

(044) 453-20-89

(044) 455-57-12 (внутр. 265)

 

Надсилайте запитання:
dpk@krok.edu.ua

або напишіть на сторiнцi

зворотнього зв’язку