Управління точками контакту кампанії (бренду) зі споживачами

Вартість навчання
600 грн.
Заявка на навчання

Мета:

  • показати доцільність підходу до маркетингових комунікацій через точки контакту;
  • визначити точки контакту компанії зі споживачами;
  • визначити роль, значення і важливість кожної точки в плані комунікацій;
  • сформувати знання та навички, необхідні для оцінки і планування точок контакту.

Цільова аудиторія: 

  • ТОП-менеджери, керівники підрозділів, зацікавлені в підвищенні віддачі від маркетингових інвестицій;
  • маркетологи, бренд-менеджери, які завжди хочуть бути затребуваними у своїх компаніях.

Програма навчання

Тема 1. Огляд точок контакту: 4 категорії.
Тема 2. Точки контакту до покупки.
Тема 3. Точки контакту під час покупки.
Тема 4. Точки контакту після покупки.
Тема 5. Допоміжні точки контакту.
Тема 6. Вибір і оцінка точок контакту.
Тема 7. Розробка плану використання точок контакту.

Графік навчання

 

Пн
19:00 — 21:30
Перерва: 10 хв.
Ср
19:00 — 21:30
Перерва: 10 хв.

 

 

Викладачі

 

Тамара Дзюба

МВА SIC. Маркетер, 20 років досвіду керівництва маркетинговими підрозділами в компаніях і консультування бізнесу. Особистий досвід виведення нових продуктів на ринок, побудови дилерської мережі, проектування брендів, планування та проведення маркетингових досліджень. Керівник Центру маркетингової підтримки "МаФін". Область експертизи: стратегічні маркетингові рішення. Автор програми «Технології ціннісного маркетингу», «Маркетинговий спецназ. Марш-кидок», «Мистецтво вражаючої презентації» та ін. Досвід викладання маркетингових дисциплін – 7 років.

 

 

Ви отримаєте

Досвід колег,
нові бізнес-контакти

Навчальні матеріали

Документ
про закінчення курсів

Електронні матеріали

Оголошується набір на курси

Залишились питання?

Телефонуйте!

(044) 453-20-89

(044) 455-57-12 (внутр. 265)

 

Надсилайте запитання:
dpk@krok.edu.ua

або напишіть на сторiнцi

зворотнього зв’язку