Marketing Management

Вартість навчання
- грн.
Заявка на навчання

Програма

1. Маркетинг у ХХІ столітті, маркетингова стратегія та планування. Холістичний маркетинг.

  • Практична  робота: Цінність товару для споживача. Маркетинг, створений споживачами. Побудова маркетингової стратегії.

2. Формування довготривалих відносин зі споживачами. Аналіз ринку та споживачів.

  • Практична  робота: Технологічні та етичні аспекти зміни споживчої поведінки. Теорія раціональних розрахунків у споживчій поведінці. Особливості попиту бізнес-споживачів.

3. Створення цінності бренду, позиціонування, динаміка конкуренції.

  • Практична  робота: Переваги та недоліки розширення бренду. Структуроване та неструктуроване позиціонування. Маркетингова діяльність в період економічного спаду.

4. Товарна та цінова стратегії.

  • Практична  робота: Товарна диференціація. Сприйняття ціни та цінові стратегії. Відмінності маркетингу послуг.

5. Формування та управління інтегрованими маркетинговими каналами розподілу.

  • Практична робота. Аналіз інтеграції каналів розподілу роздрібних мереж. Електронна комерція.

6. Формування та управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями.

  • Практична робота. Аудит маркетингових комунікацій компанії. Ефективність реклами в точці продажу.

Оголошується набір на курси

Залишились питання?

Телефонуйте!

(044) 453-20-89

(044) 455-57-12 (внутр. 265)

 

Надсилайте запитання:
dpk@krok.edu.ua

або напишіть на сторiнцi

зворотнього зв’язку