Протягом останніх 4-5 років, практично у всіх областях, ринок товарів і послуг в нашій країні перестає бути «ринком продавця» і стає «ринком покупця».  Покупець, відчувши переваги якісних товарів і послуг, все в більшій мірі керується принципом «краще менше та краще». Тепер він завдяки інтернету може здійснювати покупки, не встаючи з дивану, порівнюючи якість  та ціни різних виробників з усіх куточків світу.

Це вже давно відчули підприємства торгівлі, харчової промисловості, побутових, ділових та освітніх послуг, а також промислові підприємства.

З іншого боку, прагнення виводити свою продукцію на міжнародні ринки змушує українські все підприємства отримувати сертифікат якості на відповідність стандартам ISO 9000. Основною причиною цього є те, що наявність даного сертифікату найчастіше виявляється обов'язковою умовою участі підприємства в міжнародних тендерах, отримання пільгових страховок і кредитів, отримання національного сертифіката відповідності на продукцію, зниження витрат на страхування контрактів.

Навіть саме чудове управління не має сенсу, якщо воно не покращує становища компанії на ринку. І це положення прямо пов'язане з якістю товару і послуг, а також з репутацією компанії серед партнерів і споживачів. Тому так важливо, щоб продукція компанії була сертифікована, а якість роботи відповідало стандартам.

Менеджер з якості (Quality Manager) - управлінець, який відповідає за створення і підтримку системи, стимулюючої високу якість продукції або послуг компанії.

Посада менеджера за якістю може називатися по-різному: директор за якістю, заступник директора з якості, начальник відділу якості. Однак у всіх випадках слово «якість» залишається ключовим.

Правильно управляючи якістю,

  • Ви  створюєте надійні відносини постачальник–споживач;
  • знання, котрими Ви володієте, роблять світ якіснішим;
  • все, чим ми володіємо, як ми живемо та чого прагнемо, має свої
  • стандарти
  • сертифікат – це основа якості та запорука довіри
  • якщо вашим правилом є якість – ви конкурентні на ринку та цінні для клієнта.

Магістерська програма «Якість, стандартизація, сертифікація – це освітня програма для працівників установ, підприємств і організацій,  із підготовки  керівників і спеціалістів із сталого розвитку через впровадження  сучасних методів і інструментів технічного регулювання (стандартизації, оцінки відповідності, акредитації, ринкового нагляду та якості).

Ця програма для вас, якщо ви хочете:

  • бути лідером у системі управління якістю
  • бути безкомпромісним відносно якості товарів та послуг
  • бути тим, хто визначає стандарти
  • втілювати в життя якісні інновації
  • створювати краще, ніж те, що є зараз
  • прагнути ідеального.

Перегляньте презентацію, для того, щоб ознайомитися з умовами вступу, дисциплінами програми, терміном та вартістю навчання.
Для більш комфортного перегляду розверніть презентацію на весь екран.


 

 

Закінчивши магістерську програму за спеціальністю "Якість, стандартизація та сертифікація", Ви станете затребуваним фахівцем, який вміє вирішувати проблеми підвищення якості продукції, забезпечувати створення, підготовку до сертифікації та розвиток систем управління якістю на підприємствах відповідно до вимог міжнародних стандартів.