Ще зовсім недавно такого поняття, як Менеджер по продукту не існувало. На виробництві розробкою і виготовленням продукту займалися інженери, технологи, конструктори. В системі торгівлі можна було зустріти лише завідувача складом, товарознавця, продавця за прилавком, касира. Виробництво виробляло, маркетологи просували те, що вироблено, дизайнери вигадували упаковку, яка сподобається директору, торгівля торгувала, а думка споживача щодо продукту мало кого цікавила.
При такій організації роботи, відповідальність за ринковий успіх продукту ніхто конкретно не ніс, в результаті продукт часто терпів ринкову поразку.

Ось що каже статистика:

  • 96% всіх виведених на ринок інноваційних продуктів або послуг, не виконує поставлених перед ними цілей по ROI (BuzinessWeek)
  • З 30 тис. yових продуктів, які запускаються на ринок, 90% приречені на провал, незважаючи на коштовні маркетингові дослідження (HarvardBuzinessReview)
  • 10 NPD проектів провалюються (Асоціація розробників нових продуктів і послуг США ProductDevelopment &ManagementAssociation)


Найчастіші причини провалів

  • 24% - помилковий аналіз споживача і його потреб
  • 16% - проблеми продукту і дефекти;
  • 14% - недостатність маркетингових зусиль;
  • 10% - витрати вище запланованих;
  • 9% - конкуренція;
  • 6% - технічні / виробничі проблеми.
  • 13% - сукупність інших причин

Про що це говорить?

Створенням і розвитком продукту необхідно системно і професійно управляти!

Кафедра Бізнес-адміністрування та управління проектами запрошує Вас на нову магістерську програму «Продакт-менеджмент», яка розроблена за вимогами і потребами сучасного бізнесу і яка допоможе Вам створювати та виводити на ринок конкурентоспроможні продукти.

Перегляньте презентацію, для того, щоб ознайомитися з умовами вступу, дисциплінами програми, терміном та вартістю навчання.
Для більш комфортного перегляду розверніть презентацію на весь екран.



 

 

Бути продакт-менеджером не просто, але це - ВИГІДНО! Перспективно! Затребувано! ЦІКАВО!
Ринку потрібні нові продукти, а професійних продакт-менеджерів не вистачає.
Приходьте на програму, буде корисно і цікаво!