
Чому ми створили цю програму?
Питання, які хвилюють підприємців, директорів і менеджерів у сфері маркетингу завжди одні й ті ж:
- як залучати й утримувати клієнтів;
- як заробляти більше грошей;
- як виділитися з натовпу.
Питання залишаються колишніми, а відповіді на них змінюються, тому що змінюється середовище, в якому працює бізнес, з'являються нові виклики і нові ризики, у споживачів формуються нові запити.
Ті інструменти маркетингу, які ще вчора працювали бездоганно, стають неефективними або втрачають свою актуальність.
Для кого створено програму?
- Для тих, хто несе відповідальність за ефективність і результативність маркетингу в компанії;
- Для тих, кому набридло марно витрачати час та гроші на невдалі маркетингові проекти;
- Для тих, хто хоче отримати більш ефективні інструменти створення цінності для клієнтів і вашого бізнесу.
Програма Executive Development «Маркетинг. Орієнтація на клієнта» дозволяє стартапрерам, підприємцям, керівникам маркетингових служб і департаментів адаптуватися до змін, що відбуваються, вивчаючи кращі методи, новітні стратегії і тактики маркетингу для підтримки конкурентної переваги в довгостроковій перспективі.
Чого Ви навчитеся?
- не витрачати час на ідеї, які не працюють;
- розробляти, тестувати Value proposition і пропонувати те, що потрібно споживачеві;
- відноситься до маркетингу як до інвестицій, а не витрат;
- планувати та контролювати маркетингові проекти;
- використовувати гнучкі підходи в управлінні маркетингом;
- оцінювати результативність маркетингу за допомогою вимірювальних показників.
Ключові відмінності:
Програма Executive Development «Маркетинг. Орієнтація на клієнта» зосереджена не на "баченні», а на практичному використанні новітніх маркетингових інструментів, не на минулому, а на майбутньому - лідерстві на основі цінностей і інноваційному маркетинговому мисленні.
Програма курсу:
Ви оновлюєте свої знання, опановуєте новими навичками, вивчаючи і практикуючи в наступних дисциплінах:
1.Бізнес-модель компанії і актуальні показники ефективності маркетингу.
2. Визначення цільового ринку, формулювання і тестування value proposition
3. Комунікації з ключовими клієнтами
4. MVP-концепція і створення продуктів чудової якості
5. Бренд-білдінг
6. Проектний підхід в управлінні маркетингом
7. Agile - технології в маркетингу
8. Нейроменеджмент і прийняття управлінських рішень
9. Управління змінами
10. Вирішення конфліктів і лідерські компетенції

Вртість програми: 18 800 грн.
Термін навчання: 2,5 місяці.
Заняття відбуваються по суботах з 10.00 до 18.00 з перервою на обід та двома кофе-брейками.
Місце проведення: Університет КРОК, вул. Лагерна 30/32.