НАВІЩО МИ РОЗРОБИЛИ ЦЕЙ КВЕСТ - ТРЕНІНГ?

Життєздатність компанії можна оцінити за кількістю новинок, які вона пропонує ринку.
Але сумна статистика говорить про те, що 8 з 10-ти нових товарів зазнають невдачі.

Причини різні:

 - недооцінка впливу конкурентів;
 - неправильний розрахунок ємності ринку;
 - невдала реклама;
 - психологічний купівельний бар'єр, що перешкоджає сприйняттю новинки;
 - неефективна система збуту ...

Але найчастіше невдача переслідує тих, хто не зумів зробити правильну Ціннісну Пропозицію Споживачеві.  Тому що нові продукти не пропонують відмінності, доступного сприйняттю - кращої якості, кращого аромату, більшого комфорту або більш ефективного вирішення проблеми.

Це викликає розчарування всієї команди, яка брала участь в розробці продукту, невдоволення ТОП - менеджменту, громи і блискавки з боку фінансового директора з приводу бездарно витрачених грошей.

Для того, щоб побачити весь шлях створення затребуваних і бажаних для споживача товарів і послуг, запрошуємо здійснити марш - кидок: від створення ідеї продукту до розробки системи його просування.

ПІСЛЯ ТРЕНІНГУ ВИ ЗМОЖЕТЕ:

 - розуміти і описувати не тільки функціональні, але і соціальні і емоційні завдання, що стоять перед споживачем;
 - орієнтуватися на ті завдання, проблеми та вигоди, які властиві великому числу споживачів;
 - розробляти продукти, які мають принципові відмінності від товарів конкурентів;
 - тестувати свої ціннісні пропозиції і пропозиції конкурентів;
 - застосовувати навички дизайн - мислення;
 - грамотно використовувати маркетингові інструменти просування;
 - формулювати свою ціннісну пропозицію і презентувати її.

ВАШІ ВИГОДИ:

 - у Вас завжди під рукою практична, наочна, готова до використання технологія розробки ціннісних пропозицій;
 - Ви можете залучати до розробки співробітників інших підрозділів і ТОП - менеджмент, використовуючи готову технологію;
 - Ви маєте короткий, зрозумілий і простий інструмент комунікації при розробці ціннісних пропозицій;
 - Ви працюєте, маючи ясні процеси і інструменти.

 РЕЗУЛЬТАТ ТРЕНІНГУ:

 - Ви бачите свій продукт з точки зору прискіпливого клієнта;
 - Ви маєте системне бачення, що дозволяє з'єднати частини в єдине ціле;
 - Ви істотно скорочуєте ризики виведення «провальних» продуктів;
 - Ви уникаєте невиправданої витрати людських, матеріальних і фінансових ресурсів

Ви створюєте продукти і послуги, які захочуть купити споживачі!

«ФІШКИ» КВЕСТ - ТРЕНІНГУ «Маркетинговий спецназ. Марш кидок":

 - квест-тренінг створений практиками для практиків;
 - мінімум практичною теорії;
 - практична робота в командах;
 - набір інструментів дизайн-мислення;
 - робочий зошит з інструкціями і покроковим планом дій;

Вартість участі - 2000 грн.

АТМОСФЕРА ПРИГОД, АЗАРТУ Й СУПЕРНИЦТВА ЧЕКАЄ ВАС!

Всі новини