Popup телефоны – mobile

(044) 453-20-89455-56-90455-57-12 (внутр. 265) – підвищення кваліфікації,
(044) 455-69-79 (внутр. 234) – магістерська підготовка

Курс професійного розвитку викладачів. ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Опубликовано: 11.02.2021 в 11:05

Автор:

Категории: Новини інституту

Якщо досягнуті Вами наукові результати не представлені у віртуальному просторі – вважайте, що Ви нічого не досягли. Якщо Ви не створили жодного наукового профілю – вважайте, що Вас не існує.

Розвиток професійних компетентностей та використання інформаційно-комунікативних і цифрових технологій в освітньому процесі наразі є наріжними каменями діяльності науково-педагогічних працівників. І наукової діяльності це також стосується. Як науковці «офлайногового світу» ми вже давно призвичаїлися і до процесу подання публікацій до друку у наукових журналах, й до процедур оприлюднення тез на конференціях, і до порядку рецензування наукових робіт, але перехід до «життя у стилі онлайн» закинув нам багато викликів.

Отож, транспарентність результатів наукових досліджень суттєво змінила вимоги до нашої діяльності. Перед усе, майже абсолютна прозорість стимулює не лише до коректного оформлення використаних наукових джерел (правил оформлення котрих є чимало!), не лише до створення власних наукових профілів, але і до правильного їх використання. Чому? З одного боку, заради підтвердження свого авторського права на публікації, а, з іншого, – заради якнайкращого представлення своїх наукових доробків у наукових рейтингах. І це ще далеко не весь перелік особливостей наукового життя у діджиталізованому світі. Отже, цілі курсу професійного розвитку «Діджиталізація наукових досліджень» перебувають у площині саме таких особливостей.

Форма підвищення кваліфікації: інституційна,

Формат проведення: онлайн, Teams

Напрями підвищення кваліфікації:

розвиток професійних компетентностей;

використання інформаційно-комунікативних і цифрових технологій у науковій діяльності

ПРОГРАМА КУРСУ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИКЛАДАЧІВ

Дата Тема Компетентності
17.02.21 Особливості інтерфейсу наукових профілів: Googlescholar, ORCID, Publon, Scopus уміння використовувати цифрові технології для створення та застосування наукових профілів
19.02.21 Взаємозв’язок наукових профілів: Googlescholar, ORCID, Publon, Scopus уміння застосовувати інформаційно-комунікаційні технології для синхронізації інформацію у створених наукових профілях
23.02.21 Особливості оформлення списків використаних наукових джерел за ДСТУ 8302:2015 уміння коректно оформлювати списки використаних наукових джерел для оприлюднення в онлайн-просторі
24.02.21 Особливості оформлення списків наукових за APA (American Psychological Association) style
03.03.21 Особливості подання рукописів на платформи Openjournalsystem, Openconferencesystem, Openmonographpress уміння користуватися онлайн-платформами для публікації наукових статей, тез конференцій, монографій та/або окремих розділів видань
05.03.21 Проведення рецензування рукописів, поданих до публікації через платформи Openjournalsystem, Openconferencesystem, Openmonographpress розуміння комплексу можливостей діджиталізації рецензування рукописів

ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ?

за посиланням https://cutt.ly/DkW3o44 або кодом

О КОТРІЙ?

Початок занять об 11.00, тривалість 2 астрономічні години

ЯК ДОВГО?

Період навчання – з 17 лютого по 5 березня 2021 року

ЧИ ОТРИМАЮ Я ДОКУМЕНТ?

Свідоцтво про підвищення кваліфікації, де буде вказано 3 кредити ЄКТС
(з урахуванням самостійної (поза-аудиторної) роботи)

СКІЛЬКИ ЦЕ КОШТУЄ?


Вартість курсу варіює:

штатні науково-педагогічні працівники
Університету КРОК
безоплатно

науково-педагогічні працівники, які працюють в Університеті КРОК за суміщенням або сумісництвом

250 грн

для науково-педагогічних працівників інших ЗВО

350 грн

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ

П.І.Б. учасника повністю (обов’язково)

Отримувач платежу ВНЗ “Університет “КРОК”

Код ЗКПО 04635922

Установа банку АТ “ОТП БАНК”

Рахунок отримувача UA453005280000026009455014172

МФО 300528

Призначення платежу (!!!у рядку – № договору!!!)– КПК для викладачів